väder

Vädret Wellington


Vädret Los Angeles


Väder New York


Vädret London


Väder Sollentuna

onsdag 4 juli 2012

Jag SA ju det!

Det var rätt många som reagerade frågande då Peter Jackson släppte de första bilderna på dvärgarna i The Hobbit, och jag - då vi som sista dvärg fick se Thorin - utbrast: "He's Beautiful!"
Många av Richard's fans ställde sej frågande till hur jag kunde se något sånt i en dvärg. En del sa att man kan säga mycket sånt om Richard, men Thorin...? Nej!
Jag vidhöll min åsikt!

Och, idag är reaktionerna andra!
Idag låter många, många som jag!
När den här bilden nådde Facebook:

Jag hoppas att Richard är förberedd på vilken storm det kommer att bli kring honom efter att första The Hobbit-filmen haft premiär i december.
Hade han svårt att träffa (och lita på) nya människor innan... så kommer det inte bli lättare sen.

Det är en av en del saker som finns på baksidan av det där gyllene myntet. Jag vet.
Jag har varit där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar